Monday, January 19, 2009

Til salg

Futterne her er i samme farver som nedenfor. De måler ca. 12 cm. i fodlængden, og er ligeledes til salg.

(Af en eller anden årsag, så er billederne blevet byttet rundt, men håber I finder ud af det)





De her mørke januar aftener, bliver gerne brugt på noget kreativt. Det er så dejligt afslappende.


Her er det et par børnefutter i filtet uld. Farverne som er brugt er en mørkelilla, olivengrøn samt pink.

Fodlængden måler ca. 10 cm. Den kan dog sikkert godt blive mindre, hvis den vaskes igen evt. lidt flere grader.


Prisen foreslår jeg til 100kr. da det tager en del garn samt en maskinvask. skriv gerne meninger her eller på mail: lullo84@hotmail.com


4 comments:

Louise Aaen said...

købt, de passer lige Olivia ;-)

kan du sende dem med info om kontonummer?

Skovhusvej 14, 3230 Græsted

Unknown said...

sys nu godt du ku ta lidt mere for dem, det er da noget af et arbejde :)

Louise said...

Hej hej

Jeg synes det et meget svært at sætte en pris på egne værker.

@Louise Aaen: Jeg skal med glæde sende dig futterne. Jeg har noget gummi man kan putte nedenunder, men måske klistrer det en anelse... har ikke helt afprøvet det endnu. Men ellers kan du os selv købe det i panduro.

Hvilken længde skal det være i foden??

Jeg er glad for, at du kan lide dem.

Knus

Louise said...

Futterne på 12 cm er nu solgt!