Monday, June 15, 2009

Et lille galleri

I dag er der hotdog dag; www.national-hotdogdag.dk, så det håndhæver vi her på pontoppidanstræde!! Det er ligeledes jo Valdemarsdag og 790 år siden vi fik vores kære dannebrog... og nu hører jeg også, at det er kartoffelens dag... Alt har da vist en dag efterhånden... men ja det er altså også bare mandag
Vi har gjort os en investering af de lidt større. Vi har købt os et kamera: sony a300. Og selvom jeg bare slet ikke har sat mig ind i at tage fancy billeder, så må jeg tilstå, at bare det at have noget ordentligt grej.... giver bedre billeder.
Jeg glæder mig altid over alle de smukke landskaber, især på landet.
Min skønne kæreste er jo også et fint motiv


1. billedforsøg af jordbær i bunden af bilen... Bliver I ikke bare lækkersultne?

Jeg har i år startet min Aab zoo tid. Her sammen med min veninde og hendes lille skat. En rigtig hyggelig forårsdag med madpakker og kaffe og kage. De er altid er fantastisk selskab de 2.






No comments: