Monday, March 8, 2010

Det er bare for at prale!

Ja altså jeg er nødt til at indrømme, at dette indslag lidt er for at prale... Men praleriet kommer sig af, at jeg er lidt stolt over, at det rent faktisk er lykkedes mig at sy noget, som vil blive brugt. Og hvor var det bare hyggeligt.
Jeg følger med i forskellige blogs, hvor folk fremviser deres meget kreative evner, og jeg bliver bare så inspireret, og nu har jeg så endelig fået gjort noget ved det. Alt sammen er syet til den lille datter i huset her.

Her er det et lille Pippi-forklæde/kjole. Der mangler sog knaphuller... tror min mors maskine er bedre til den slags.
Bondepigeblusen var bare super nem, ligesom bukserne.

Æbleprintet kunne jeg bare ikke stå for i butikken, og måtte bare eje det. Det er først senere at jeg fandt på, hvad det skulle blive til. Der ligger mere og venter, så nu skal jeg bare have en ide.

5 comments:

Louise Aaen said...

ku jeg ikke bestille en kopi af de fine bukser, mens du venter på næste gode ide? de er bare skønne :-)

Louise said...

Jo søde Louise, det kan du da godt. Hvad str?

Louise Aaen said...

Størrelse Julianne - Mille er samme størrelse, fremtidige slyngveninder ;-)

Louise said...

Ih Louise, vi glæder os til I kommer nærmere. Det bliver hyggeligt! Hvordan går det med hus-søgningen?

Anne Thompson said...

Det kan jeg da godt forstå du gerne vil prale med! De er da også rigtig fine alle tre. Æblemøstret er rigtig fedt!!