Sunday, September 12, 2010

Jeg kan godt mærke det nu...

Jeg kan godt mærke; sommerfuglene blafre, nerverne, stressen, spændingen! Ved ikke helt hvilken af disse der gør sig gældende eller om der er nogen forskel!?!

Håret er vokset langt, neglene er plejede, kirken er på plads, stedet er på plads, tøjet er næsten i hus... men ååååhhååååå hvad mangler...
Ja listen er lang, men forhåbentligt til at nå enden af indenfor de næste 1,5 uge. Tiden nærmer sig med hastige skridt vores fantastiske bryllupsfest. Har mange og store forventninger til dagen. Vi glæder os. Det bliver en stor dag, med mange dejlige mennesker.

Om 2 uger er jeg ikke længere frk med fru. Det bliver en dejlig følelse.En anden dejlig følelse bliver, at få manden hjem, og det gerne inden 25.09. Han bare arbejder og arbejder, og han er ved at være træt af hotel og restaurent mad... jamen Hans Jørgen kom du kun hjem til mine rugbrødsmadder... HAHAHAHAHA

5 comments:

Signe Daugaard Steensen said...

Jeg håber (og tror!) at i får en helt vidunderlig bryllupsdag. Det er ikke løgn når folk siger, at det er stort. Det er rørende, uvirkeligt og eventyragtigt og i skal huske, at nyde hvert sekund af dagen. Den er nemlig slut før i ved det, nærmest allerede før den er begyndt.
Dit indlæg er skrevet på vores 1 års bryllupsdag. Det er svært at forstå, at der allerede er gået et år.

Louise said...

Kære Signe

Tillykke med bryllupsdagen. Jeg er meget spændt på at opleve hele dagen, lige fra vi står op, og forventningsfuldt går igang med den store dag.
Tak for din kommentar

Karsten said...

Tillykke med brylluppet :)


Karsten
italiensk restaurant København
http://italienskrestaurantkøbenhavn.dk/

Henning said...

Et forsinket tillykke :)


Hilsen

Henning
iphone reparation
http://iphonereparationer.dk/

Mikkel said...

Mangler der ikke lidt opdatering på bloggen omkring hvordan det går "fruen". Også et forsinket tillykke herfra :)


Hilsen

Mikkel
iPhone reparation
http://www.mobilreparationer.dk/