Wednesday, December 10, 2008

Så var det min tur, igen :(

Og jeg kørte længere og længere ud mod midten af vejen, og alligevel syntes manden i bilen, at jeg trængte til at blive kørt ned i dag.
Heldigvis er jeg da sluppet med nogle hudafskrabninger, og håber ikke cyklen har taget skade.
Poulsen (bilisten) påstod, at han ikke havde set mig, og det mente jeg så var meget heldigt, for ellers ville jeg da synes, at det var pænt mærkeligt at køre mig ned.

Hvad kan jeg sige.... se at få købt de cykelhjelme folkens!

6 comments:

Tro Håb og Kærlighed said...

Åh, Louise - hvad er det for noget med dig, søde ven! Nu kan det være nok - måske skulle du se at få dig en stor lastbil at køre rundt i!
Godt det trods alt ikke gik mere galt.

Tine Gjessø said...

godt at høre trods alt, at du holdt til sammenstødet - og jeg kan varmt anbefale en cykelhjelm - det varer ikke længe, før man ikke kan undvære den..

Unknown said...

Hej hej!

Ja jeg er heldigvis den lykkelige ejer af en grå cykelhjelm, og den er ikke specielt smart eller moderne, men jeg var godt nok glad for den den anden dag.

Tænk at I stadig følger med i mine sparsomme indlæg. Takker for det. Det er nu så hyggeligt.

Knus

Unknown said...

altså dame... det er ikke så godt at lægge sig ud med de der store biler...

Anne Thompson said...

Hej Louise! Sikken noget! Godt du ikke kom mere til skade! Jeg kan stadig huske hvor jeg sad da jeg fik at vide at du var kommet til skade "første" gang. Kærlige tanker, Anne

Emilie Just said...

Hej Søde!
Nu skal du altså passe på dig selv... Men godt der ikke skete mere.
Jeg kan kun tilslutte mig udsagne om cykelhjelme - det er bare at spønde hjelmen og komme derud af. For det kan godt være den ikke kan rede os hvis vi lander under en lastbil, men den kan i mindre sammenstød rede de få hjernecelller vi alle har tilbage:-)
Savner dig søde!
Knus:-)