Thursday, April 24, 2008

Mit fineste håndarbejde!!!!!!!


Halløjsa, ved godt, at jeg er lidt mormor-agtig. Men måske er der andre af jer, der kender til ugebladet "Hendes verden". I dette blad (som moderen min holder, og ikke jeg selv) kan man hver uge se en eller anden kvinde fremvise et billede af "sit fineste håndarbejde". Og det er mildest talt ikke altid lige finest... Og så er jeg på en måde alligevel selv faldet i fælden... Er lidt stolt over resultatet af babytæppet til min veninde Jeanettes lille pige, som kommer til verden til juli. Heldigvis blev moderen også rigtig glad for det.

2 comments:

Tro Håb og Kærlighed said...

Jamen, hvor er du dygtig - også til det. Jeg er meget imponeret!

Louise said...

Ih, tak skal du have. Der er faktisk også lagt mange timer i det, så det er dejligt med et godt resultat.