Friday, April 4, 2008

OOOOh my God!!!!!!

"Hov, ej undskyld", "Hov, undskyld", "Synes du den her er pæn? Ej, synes du?", "Kig den anden vej ellers ser de os..."
Det er bare nogle af de kommentarer man hører i den store lagerhal med lagerudsalg for "Modström".
Til at starte med var det sådan set minga grineren. Ca. 3-400 kvinder i en hal. Det lød totalt som en hønsegård.... Det gjorde det altså. Tænk sig, der var faktisk nogle, der havde slæbt deres kærester med. Personligt mener jeg, at der er grænser for, hvilken tortur man kan byde sine elskede.
Da jeg blandt MANGE andre kvinder midt i hallen, havde fået prøvet tøjet, som jeg jo absolut ikke kunne undvære, opdagede jeg til min rædsel, at køen havde vokset sig (ved at siksakke gennem hallen) til en længde på 200 m. Så var det uundværlige pludselig helt overflødigt og unødvendigt. Så "tak for kigget og den store kulturelle oplevelse, det var, og lad mig så komme ud herfra".
(Desværre ingen fotos af dagens store begivenhed)

1 comment:

Tro Håb og Kærlighed said...

"Sparet er tjent", siger man. Og det kan man så gøre på mange måder :-)