Sunday, August 10, 2008

Nyerhvervelse / interesseområder

Se så! Se hvad jeg har købt til min kæreste og jeg. Dette er vores fælles eje nr. 2 Det første er vores vaskemaskine. En fin lille bitte CM1 B&W højtaler er det blevet til denne gang. Og tænk sig, jeg har indvilget i at betale 2, og så står Hans Jørgen for resten af det der lyd halløj... hver sine interesser. Og hvis du ser på billedet nedenunder, så forstår du måske min villighed i at ligge 6000 kr. på bordet til højtalere.



Ja se det er så de her sorte tårne, som gerne skulle forlade Smedegårdsvej 36 indenfor nærmeste fremtid. Det er så min interesse!!! Hihi! Og hvem ved... det kunne jo være, at hvis man indvilliger i et sådan projekt... så kan det jo være han til gengæld kan overtales til designer sofaen ... eller andet indenfor mit interesseområde en gang.... Ja ikke da fordi jeg ellers er taktiker og har bagtanker med nogen af mine handlinger høhø!
Men det er da også en fin lille højtaler, som jeg faktisk godt kan lide på den lille gladhylde... som holder perfekt i vores ellers så porøse gipsvæg... Halleluja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

Sara said...

Det ser jo suuuuuper flot ud!! hehe

Dyrt- men godt!!