Sunday, June 1, 2008

Det er en yderst kristen sport!!!!

Inspireret af Tines blog, synes jeg det er interessant, hvilken sport er egentligt kristen.
Selv vil jeg jo som Charlotte Thaarup mene at volley er den mest kristne sport.... Vi er sammen, og styrker hinanden i fællesskabet....

Men se, det er når jeg løber og cykler at mine bønner oftest farer til himmels.

Og generelt mener jeg, at sportens glæde og frigivelse af spændinger er Guds værk.
I er naturligvis alle velkomne til volleytræning i Gigantium mandage og onsdage aftener. Træningen starter op igen til august. Se gerne www.aasi.dk/volley
Indtil videre er vi 3 metodister blandt spillerne.

3 comments:

Magnificat said...

hey louise .. mig og min kæreste vil starte på volly efter sommeren hvor han kommer hjem fra højskole - vi ved nu ikke lige om vi vil køre helt til aalborg selvom fætter Jonas også anbefaler det .. men ja det er bare en super super fed sport .. tak for sidst forresten !

Tine Gjessø said...

sjovt hvad den med kristen sport satte i gang... selv er jeg noget ambivalent over for sport generelt, fordi jeg altid blev valgt til sidst i gymnastiktimerne osv.... og wolley finder jeg nærmest skræmmende (bolden er så voldsom), men engang tog jeg mig sammen og var med på en MUlejr... og mens jeg gik der og følte mig rigtig dum til det der med bold, så sagde Mathias (han var bare en lille dengang):" flot Tine"..og pludseligt fik jeg faktisk lidt mere selvtillid - det var ret kristent, synes jeg! Og et eks på at med ros kommer man længst!

Signe said...

Volley, ja da.. det er da Metodistkirkens sport.. eller.. hehe.. :) Vi spiller det da i hvert fald så tit som vi kan komme til det. :-)
Bare nogle eksempler:
DM
Spejderlejre
m.m.f.

Håber du har det godt lullu.. Kram