Thursday, June 5, 2008

En dejlig lang weekend fyldt med energi og glæde

Halløjsa alle glade bloggere!!

Så blev det grundlovsdag og dermed en fridag. Her er der blevet hygget på terrassen med bøger og plantning af nyindkøbte marguritter i lys lilla og hvide farver. Det er SÅ velsignende at være beriget med en terrasse og lidt bede (og især også krukker). Jeg vil tage nogle billeder tror jeg og se om jeg kan få dem lagt herud i min Louise-verden.
Håber I alle nyder det helt fantastiske sommervejr. Selv fik jeg pludselig en "dårlig" samvittighed over slet ikke at have været på stranden i alt det er solskin. Dog var jeg en tur på stranden med børnehaveungerne, da vi var på koloni i Hals. Stranden der kan forresten helt sikkert anbefales. Der var rigtig fint.

I morgen er jeg så heldig også at have fri, så den dag har jeg også sørget for at booke med ene hygge! Det er nok noget af det, jeg er bedst til.
Jeg vil stå tidligt og tage en hurtig løbetur inden morgenbadet (så jeg kan føle mig ren inden solen gør een ikke-så-ren-længere). Derefter vil jeg springe ud i svigerforældrenes bil, som jeg så heldig at må låne og så vil jeg fare først til Brønderslev og besøge min 7,5-mrd.-gravide skønne veninde Jeanette og hendes kommende mand Johnny, og så skal der rundstykker med i kurven, så vi kan hygge os (måske på terrassen i deres dejlige hus).
Når formiddagen og måske også middagen er gået, vil jeg drøne videre 17 km. til Klokkerholm og besøge endnu en veninde dog med et født barn. Glæder mig til at se jer Malika og Albert. Der formodes manden at være på job.... Vi må håbe han skal arbejde udenfor!

Det var lige lidt glæde herfra Smedegårdsvej.... Det er der heldigvis så meget af her, trods Hans Jørgens eksamener, som presser sig vældig meget på. Vi glæder os til det bliver sommer for os begge.

Ha' en dejlig aften

1 comment:

Hr. og Fru Danmark said...

Tak! Vi havde en rigtig dejlig eftermiddag, selvom manden havde besluttet sig for at arbejde hjemme! Tusind tak for gaverne til os og Albert. Håber snart du kommer på besøg igen - du er altid velkommen - også uden gaver!